Otevřu SmartEmailing a koukám, vypadá jinak a chová se jinak, a to lépe! Neodolám a musím se ihned pustit do několika testů, abych zjistil, co vše se změnilo.
Tento příspěvěk nebyl delší dobu aktualizován. Jelikož technologie se mění velmi rychle a i já získávám nové znalosti, nemusí být fakta v tomto článku platná a reprezentovat moje současné know-how. Děkuji za pochopení
Pozitivní změny v bodech
- Modernější vzhled (výrazně podobný MailChimpu)
- Intuitivnější ovládání, hlavně co se týká práce s kontakty a obecné orientace v aplikaci
- Užitečnější a snadno upravitelný dashboard
- O 200% snazší práce s webovými formuláři
- Dostupné A/B testování
- Opět zde vidím dotazníky (které ve SE 2.0 zmizely)
Přetrvávající problémy SmartEmailingu
- Nepraktický správce souborů – nevzhledný a těžkopádný
- V porovnání s MailChimpem, nepřívětivý editor
- Omezené možnosti správy kampaní – např. řazení do složek
- Možnosti integrování s dalšími aplikacemi (pokud nepatří do portfolia Firmy 2.0) jsou omezené – samozřejmě je možnosti API, ale nejsou připravená řešení.
V každém případě, SmartEmailing 2.1. je jasný pokrok. Rozhodně vyrostl a mezi mail aplikacemi v češtině již nemá SE konkurenci. Pro zahraniční trh ale bude muset ještě přidat. Máte-li zájem o podrobnější recenzi, je skvěle zpracována na affilak.cz.