Když přebírám účty klientů, vidím často remarketing na všechny návštěvníky webových stránek. Toto určitě nedělejte. Samozřejmě, uznávám, že u velmi malého klienta často není na výběr, ale pokud to jen trochu jde, doporučuji vyměnit publikum “Všichni návštěvníci” za:
- Návštěvníci, kteří strávili na webu více než určitý čas, kdy považujete návštěvu za relevantní (doporučuji nastavit měření času pomocí událostí a nevyužívat defaultní v GA, ale i s tím se dá pracovat)
- Návštěvníci, kteří navštívili více než určitý počet stránek (minimálně dvě)
- Pouze noví návštěvníci, pro speciální nabídky na nové zákazníky.
- Využívejte vylučující publika pro lidi, kteří splnili vaše cíle.
- Cilte na lidi, kteří splnili soft cíle (podívali se na kontakt), ale neodeslali formulář.
- Jedná-li se o většího klienta, hrajte si s dynamickým remarketingem – můžete jej nasadit na cokoliv (Jiný typ remarketingu – dynx). Nebo minimálně ručně rozdělte remarketing dle služeb.
- U eshopu automaticky volte dynamický remarketing pomocí, typ retail a k tomu je často dobré udělat ručně remarketing na kategorie a na ostatní návštěvníky.
Případně použijte jiné podmínky nebo jejich kombinaci. I u velmi malých klientů, cílení na všechny návštěvníky je nevýhodné, jelikož se pravidelně stává, že na
web někdo přijde omylem nebo přijde a ihned odejde, jelikož nenašel, co hledal.
A cílit tyto zákazníky je jasná ztráta prostředků.