E-mail marketing

Rychlorecenze: SmartEmailing 2.1.

Otevřu SmartEmailing a koukám, vypadá jinak a chová se jinak, a to lépe! Neodolám a musím se ihned pustit do několika testů, abych zjistil, co vše se změnilo.

image

Tento příspěvěk nebyl delší dobu aktualizován. Jelikož technologie se mění velmi rychle a i já získávám nové znalosti, nemusí být fakta v tomto článku platná a reprezentovat moje současné know-how. Děkuji za pochopení

Pozitivní změny v bodech

  • Modernější vzhled (výrazně podobný MailChimpu)
  • Intuitivnější ovládání, hlavně co se týká práce s kontakty a obecné orientace v aplikaci
  • Užitečnější a snadno upravitelný dashboard
  • O 200% snazší práce s webovými formuláři
  • Dostupné A/B testování
  • Opět zde vidím dotazníky (které ve SE 2.0 zmizely)

Přetrvávající problémy SmartEmailingu

  • Nepraktický správce souborů – nevzhledný a těžkopádný
  • V porovnání s MailChimpem, nepřívětivý editor
  • Omezené možnosti správy kampaní – např. řazení do složek
  • Možnosti integrování s dalšími aplikacemi (pokud nepatří do portfolia Firmy 2.0) jsou omezené – samozřejmě je možnosti API, ale nejsou připravená řešení.

V každém případě, SmartEmailing 2.1. je jasný pokrok. Rozhodně vyrostl a mezi mail aplikacemi v češtině již nemá SE konkurenci. Pro zahraniční trh ale bude muset ještě přidat. Máte-li zájem o podrobnější recenzi, je skvěle zpracována na affilak.cz.