Jestli se někde snažím opravdu vzdělávat v poslední době, tak to je Server Side Google Tag Manager. V této technologii vidím opravdu potenciál do budoucna a must-have větších projektů. Ale všiml jsem si, že v poslední době jak Google konzultanti, tak konkurence argumentují věcmi, které dle mého názoru prostě nejsou pravda nebo jsou dokonce protiprávní.
Zkusil jsem se tedy v prezentaci podívat, jaký je opravdu přínos server-side GTM u menších projektů.
Kromě toho je PPC kemp rozhodně nejlepší českou konferencí o PPC, kde se člověk může učit od nejlepších v uvolnější admosféře.
Skvělé shrnutí PPC kempu přinesl jako vždy uLab. Doporučuji zejména prezentace Lubo Kružliak a navazující od Tomáše Hruzíka (marže), Markéta Paclíková (škálování leadového klienta) a Andrej Grajcar – kuchařka, když jde účet dolů. Skvělé byly samozřejmě všechny.